Pagina's

woensdag 13 mei 2015

PERSONEL / EVENT / PRESSDAYS ANTWERP / MEDIA MANIA FW15

 
We startten de dag bij Media Mania met een lekkere zelfgemaakte ice tea en lekkere taart en cupcakes!
De perfecte opkikker! 
Media Mania heeft een geweldig mooie showroom en er waren verschillende van mijn favoriete merken aanwezig. Ik was vooral onder de indruk van de collecties van Guess, Ciao Tutti en La Pomme De Loveley! Ik wil jullie deze nieuwe collecties zeker niet onthouden, dus hieronder de foto's die ik nam van de showroom.
Na zelf een beetje rond te kijken en de verschillende collecties te bekijken/fotograferen, kregen we nog een geweldige goodiebag in onze handen gestoken!

Laten we starten en een kijkje nemen naar de dingen die ik leuk vond!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Ik ben heel blij dat ik deze parel van Ciao Tutti ben tegengekomen in de rekken van Media Mania.











 
Bovenstaande zonnebril is sowieso wishlisted.
Oh ja hoor, het was liefde op het eerste gezicht.




Ook de FW15 collectie van Guess kon mij bekoren.
Bovenstaande handtas was een van mijn favorieten van dit populaire, Amerikaanse merk.


Liefs,Nele
xoxo
Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten