Pagina's

donderdag 7 mei 2015

PERSONEL / EVENT / PRESSDAYS ANTWERP / PRAVDA PRESSROOM FW15

Vorige donderdag was waarschijnlijk één van de drukste dagen in mijn leven en tegelijkertijd leek het alsof we alle tijd van de wereld hadden om elke schoen, handtas en lippenstiftje te bekijken, van elk hapje te proeven en te socializen met al die interessante mensen.

Indeed:
 
Press days!
 
Met velen ontdekten we nieuwe merken en leerden we nieuwe mensen kennen.
Ik bezocht een vijftal PR bureau’s.
 
Voor zij die niet weten wat de persdagen zijn: op deze dagen stellen de persbureaus hun deuren open voor oa bloggers om hun nieuwste collecties en trends voor te stellen.
Een soort opendeurdag kan je het noemen! Het is het een geweldige kans om een beetje te netwerken en voor mij als blogger geweldig om de mensen achter de persmailings te leren kennen! En het is iedere keer weer mega benieuwd zijn naar de collecties van het komend seizoen.
 
Exciting!
 

Verwacht jullie dus maar aan veel artikels over de persdagen (en héél erg veel pictures). Want alles in één post?
 

Mission impossible!
 
Vandaag neem ik jullie mee naar de eerste :
 
Pravda Pressroom
 

All brands :

Aigle
Women’secret
Herschel
Gracia
Jeans
8PM
F. Egidio
IKKS
BombayMartini
Edith&Ella
Fratelli Rossetti
Springfield
Colmar
Kanna

De inkom was supergezellig met het supermooie logo én de koffiebar- kar van Vascobelo!
Eenmaal binnen in hun big pressroom kregen we een superfijne ontvangst en nam ik maar al te graag een drankje aan om zo te gaan snuisteren in alle hoekjes.
Ik kreeg ondertussen de nodige uitleg van Ilse bij elk merk en zo zijn we helemaal mee!

Hieronder een kleine impressie:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 


In dit gezellige hoekje hielden we een kleine - Apero stop - Yummie -



 
 

Yes Yes De nieuwe Bombay is op komst People!


 
Liefs,Nele
xoxo
Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten