Pagina's

maandag 14 april 2014

FASHION / EVENT / Chloé 2dress SS14

 
Afgelopen vrijdag was ik aanwezig op de Par fête afterwork fire fashion met de mooie modeshow van

Chloé 2dress en Schoenen Chloé!
Een modeshow die ik niet graag wou missen!

Schoenen Chloé & Chloé 2dress -de place to be- voor alle fashionista's in Bilzen city ;)
Dit is een trendy boutique voor dames in het hartje van Bilzen.
 Onder haar mooie collecties kan je volgende merken vinden : Supertrash, Lipsy London, Leenoy, Miss Money Money, See u Soon, Darling, Denim Studio, My Brand.

Dus als je op zoek bent naar de laatste trends, een tas of een schoen om je outfit af te maken, dan moet je hier zeker eens passeren! 
 -Come and get them!-


We werden hartelijk ontvangen door het Par fête team.
Er was een lekker pastabuffet en een heerlijke cocktailbar voorzien.
De catwalk vormde een lang vierkant met publiek erom heen. Op deze manier konden de modellen van alle kanten bekeken worden. Ik had een uitgelezen plaatsje op de eerste rij en kon het allemaal perfect zien en fotograferen.

 De dj zette de modeshow om 21u30 op gang met de nodige -fine tunes-
8 modellen met elk 4 verschillende outfits!
De modellen waren voorzien van aangepaste make-up en stoere kapsels.
Als Mode & Beauty blogster hield ik dus ook vooral de nieuwste collecties in de gaten.
Over de collectie gesproken!

Woow!
 
Chloé had gekozen voor romantische en leuke vrouwelijke outfits met lange rokken en jurken.Dit is ook volledig -De trend- voor deze lente en zomer.
Het kleurenpalet was voornamelijk het klassieke zwart en wit.
Maar ook blauw en nude soms gecombineerd met taupe/legergroen verschijnen hier en daar.

Chloé's oog voor detail zag je in al haar creaties.
We zagen verschillende outfits met diverse opvallende accenten, zowel in de kleding als de accessoires en schoenen.
De schoenen en handtassen waren dus perfect bij de outfits en dit dankzij Schoenen Chloé!
 
Er zaten dus ontzettend mooie dingen tussen!
Mijn favoriete was het lange witte kleed met het transparante stukje vanboven.
Ook het strapless zwart wit kleedje vind ik super!



 
De sfeer tijdens de modeshow en backstage was vooral relaxed.

De modeshow was een speels en jong modebeeld met zachte kleuren.
Fris en dynamisch dit is waar het om draait deze lente en zomer!

 Alle ingrediënten waren dus aanwezig voor een geweldige inspirerende avond!


EVENT PICS


Dit keer had ik geen zin in de traditionele 'van top tot teen' plaatjes.
Op deze foto's heb ik geprobeerd de sfeer tijdens de show vast te leggen zodat je - behalve de leuke collectie - ook wat van de omgeving kunt zien.

Ik heb dus gezorgd voor een -picture overload- dus laat je maar inspireren:)
    


   



     






 




 



 









                           




                           









                        




                   




                  











                    






                     










Liefs,Nele
xoxo
Follow on Bloglovin




1 opmerking:

  1. Oh wat een leuke merken, ik woon niet ver van Bilzen dus dan moet ik zeker eens een kijkje nemen!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen