Pagina's

donderdag 30 januari 2014

COMPASS by Les Deux : De -life-quote tattoo- ring!


COMPASS by Les Deux.

'Noord, Oost, Zuid of West… voor wie niet weet waar hij naartoe wil, zijn alle wegen goed.
Het Belgische ontwerpersduo, Les Deux, presenteert deze zomer Compass, hun nieuwe SS14 juwelen collectie. Het is een inspirerende reis naar elke uithoek van de wereld op zoek naar 'eternal hapiness'.

De collectie bestaat uit 4 gegraveerde zegelringen, elk met een uniek ontworpen 'life-quote tattoo'.

-handgemaakt uit hoogwaardig Sterling zilver

-op aanvraag ook beschikbaar in goud 18k
Ik heb deze collectie de laatste dagen zien passeren bij de binnenkomende mails en deze wou ik toch zeker op mijn blog posten!
Want hoe leuk zijn deze ringen! Vooral de typische ‘life-quote tattoo' op de ringen vind ik zo inspirerend!
De SOUTH en EAST ring zijn persoonlijk "mijn" favorieten.

De NORTH ring

Deze stoere noordelijke zegelring heeft als motto 'Free Spirit', wat staat voor een vrije geest met zin voor avontuur.

Prijs: 185 euro


De EAST ring

Het oosters Spirituele karakter van deze zegelring is duidelijk te lezen in haar opschrift: 'Eternal Love'.

Prijs: 165 euro



De SOUTH ring

Een temperamentvol zuiders liefdesverhaal met als quote 'Sin tu no seria yo' ofwel 'zonder jou zou ik mezelf niet zijn'.

Prijs: 165 euro


De WEST ring

Deze westerse 'urban diamant' heeft als signatuur 'Dreams come True': volg je dromen en ze komen uiteindelijk wel uit!

Prijs: 185 euro


Verkoopsinformatie: Tel: +32 496 24 44 83 / www.lesdeux.be



Liefs,
Nele
xoxo
Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten