Pagina's

donderdag 16 januari 2014

Chanel No.5


Marilyn Monroe, de blonde diva die menig mannenharten sneller deed slaan, heeft weer van zich laten horen. Ook al is de Hollywoodster niet meer onder ons, toch is en blijft ze een icoon! 

Ik weet het wel, dit is geen echt nieuws meer want het reclamefilmpje is al een tijdje geleden uitgebracht maar toch vond ik het leuk om het nog eens te posten!
 



Met haar legendarische woorden “het enige wat ik in bed draag is Chanel No.5”, was Marilyn Monroe eigenlijk altijd al de personificatie van het bekende parfum. Een kleine stap dus voor het Franse modehuis om Marilyn Monroe het nieuwe gezicht van hun Chanel No.5 campagne te maken. Dat de actrice al meer dan 50 jaar geleden is overleden, bleek geen probleem: ze gebruikten nooit eerder vertoonde beelden van Monroe voor de nieuwe campagne.

In de reclame van Chanel hoor je Monroe ook echt praten.Het modehuis ontdekte opnames uit 1960 van de originele, bekende woorden van Marilyn Monroe: “Weet je, ze stellen me vragen. Een voorbeeld: ‘Wat draag je in bed? Een pyjama top? De broek van een pyjama? Een nachthemd?’ Dus ik zei: ‘Chanel No.5’, omdat het de waarheid is. Toch wil ik niet ‘naakt’ zeggen, maar het is de waarheid.” 

 



Chanel heeft de rechten ervan opgekocht en kan nu los gaan, om de droom die Chanel no 5 – het meest verkochte parfum ter wereld – en echt niet vanwege de geur, maar wel vanwege de uitstraling en de naam – nieuw leven in te blazen.

 Het is wel de eerste keer dat Marilyn Monroe in een campagne van Chanel verschijnt.
Vreemde keuze? Helemaal niet! We weten allemaal dat Monroe & Chanel a match made in haeven zijn. Ze is hiermee de opvolger van onder meer Brad Pitt, Nicole Kidman en Audrey Tautou.


Dit reclamespotje is al een tijdje geleden uitgebracht maar ik vond het toch nog leuk om het eens te posten!

Bekijk hier het filmpje!


http://www.youtube.com/watch?v=Wo8UtWiYiZI   




Liefs,
Nele
xoxo
Follow on Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. This is so classy!

    Thanks for following - it´s a pleasure for me that I already followed you on bloglovin <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen