Pagina's

vrijdag 20 december 2013

NOTD : Black and Gold

Al een tijdje is zwart mijn favoriete kleur voor op de nagels deze winter. Ik spotte hem deze zomer al maar vond het voor in de zomer toch iets te hard en daarom heb ik hem dus zeker deze winter op men nageltjes!




Het is de kleur Black Shadow van Gelish. Een super zwarte kleur met een mooie glans.
De kleur dekt wel niet van 1 laagje dus je moet toch wel 2 laagjes aanbrengen.
Het ziet er mooi en stijlvol uit!

Maar voor de komende feestdagen wou ik toch iets speciaals doen met mijn nagels, dus ik besloot om er een laagje goude glitters over te zetten! De Bronzed kleur van Gelish. Dit zijn goude glittertjes. Je kan deze alleen op doen of over een kleurtje zetten.
Zie hier het resultaat... Ik vind het alvast very glamorous en het is een echte eyecatcher op je nagels voor de feestdagen!

 
 
 
Wat vinden jullie hiervan en wat is jullie kleurtje voor de feestdagen?
XoXo
Nele
 


1 opmerking:

  1. Leuk artikel!

    Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award.
    x Janne, www.hierisjanne.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen