Pagina's

maandag 9 december 2013

Mijn date met ........ Astrid Bryan!


Vorige week woensdag mocht ik mijn favoriete glamour girl en blogster van "The blond & The brunette", Astrid Bryan ontmoeten. How cool is that?!

Ik heb haar al enkele keren gezien maar nog nooit echt ontmoet maar vorige week kwam daar verandering in.
So excited!
Ik werd verwacht om 13u in de Utopolis in Mechelen. Ik werd ontvangen in de VIP lounge bar.

Daar zat ze dan ,Astrid Bryan, in de amazing roze zetels van de bar. Mijn oog viel vooral op deze zetels want laat dat nou net de favo kleur zijn van Astrid ,so crazy!

Waauw you are very stylish!”  
“Thanks Astrid !” ( wat een leuk complimentje)





  
Met een glaasje in de hand kon ons gesprek beginnen.
En mijn eerste indruk van haar is zeker positief. Ze is echt een heel toffe dame en we konden echt fijn babbelen over de gewone dingen in het leven, fashion, beauty en over haar avonturen in Astrid in Wonderland.
Ze zag er natuurlijk ook weer tip top in orde uit, zie hier een foto van haar outfit.



Een zwart kleedje gecombineerd met zwarte louboutins!
Glamour over the top!

Haar ring vond ik ook heel speciaal , het was echt een huge kruis.
Deze kan je ook terug vinden bij haar collectie in de ZEB store.




Ik was namelijk die middag ook te gast op de officiële lancering van Lunar Gift.
Hierover wat meer informatie :

Lunar embassy Belgium biedt vanaf nu een symbolisch stuk land aan op de maan in exclusieve verkoop voor België.
Iedereen die een symbolisch stuk maan wil kopen voor zichzelf of een wil wegschenken kan vanaf nu terecht op www.lunargift.be
Op deze site worden drie verschillende paketten aangeboden. Voor 40.46 are betaal je 24.99 euro. U kan het certificaat ook personaliseren. Er werden er al reeds verkocht aan presidenten, filmsterren en muzikanten.
Na verschillende Hollywood sterren, waaronder Tom Cruise en Paris Hilton, is Astrid Bryan de eerste Belgische celebrity die eigenaar wordt van een symbolisch stuk maan. Het certificaat kreeg ze gisteren dan ook overhandigd.
Astrid was echt in de wolken met dit unieke geschenk. Ze noemde het natuurlijke op haar manier “ het meest originele geschenk ever!! “
Astrid was alvast overtuigd en vond het zo origineel dat ze dit als geschenk kocht voor de Lau.  Dit wordt zeker zijn origineelste cadeau onder de kerstboom!
Dus wie buurman of buurvrouw van Astrid of Laurens wil worden en het niet ziet zitten om naar LA te verhuizen kan dit vanaf nu ook vanuit België doen!
Na deze persvoorstelling was het tijd voor wat cocktail time, yay!
Astrid stelde haar Cocktail voor :
De ASTRID’S MOONSHINE!
We mochten deze vandaag exclusief proeven.
En mijn mening over deze cocktail : Just how i like it!  Heerlijk!



Benieuwd naar het recept van deze overheerlijke cocktail ?




Kom dan morgen zeker terug een kijkje nemen op mijn blog en je kan hem zelf klaar maken!
Onder het genot van deze heerlijke cocktail kreeg ik nog even de kans om een babbeltje te slaan met Astrid en werden er natuurlijk nog enkele pic’s genomen.














 Ik stond naast DE pussywagon geparkeerd!


What a day !

XoXo Nele


Geen opmerkingen:

Een reactie posten